Crosul Castanelor 2019

Regulament

Crosul Castanelor este organizat de Clubul Sportiv “Şcoala Alergării CSSA” Baia Mare/Sighet.

CENTRUL DE CONCURS

Parc Regina Maria – la ciupercă

START PROBE ŞI PREMIERE

Start Cros 15km – ora 10.00

Start Cros 1km (cursă noncompetitivă) – 10.15

Premiere – ora 14.00 (la ciupercă)

DESCRIEREA TEHNICĂ A TRASEULUI

Cros 15 km: Traseul de cros se va desfăşura pe asfalt, pământ, piatră, noroi, teren plat şi teren variat. START – Parcul Regina Maria (la Ciupercă) – se alergă în Parc după care se iese pe intrarea de la Rapido – 250m pe şosea prin spatele Muzeului Etnografic – stânga pe lângă cimitir 400 m – Route 66 – deasupra la Poiana Mărului – Şaua Dia – Plescioare – Drum – stânga spre Parcul Regina Maria – FINISH.

Timp limită de parcurgere a traseului: 4 ore

Cros 1km (cursă noncompetitivă): Cursa se va desfăşura pe asfalt. Start – Parcul Regina Maria (la Ciupercă) – 1 tur în Parcul Regina Maria.

PROFIL CURSĂ: distanţa 15km                                        DIFERENŢA POZITIVĂ DE NIVEL: 568m

Școala Alergării - Profil Cursă Crosul Castanelor ed. a 34-a

TAXA DE ÎNSCRIERE

1 – 15 septembrie – 75 ron
16 – 25 septembrie – 80 ron
26 – 30 septembrie – 85 ron
1 – 4 octombrie – 110 ron

ÎNSCRIERE

Online pe siteul evenimentului şi www.my-run.ro.

PLATĂ

Transfer Bancar în contul Clubului Sportiv Şcoala Alergăriii CSSA

IBAN: RO07BUCU2121215954373 RON (la detalii plată vă rugăm să scrieţi numele alergătorului)

ATENŢIE

Înscrierea este considerată validă dacă taxa de înscriere a fost achitată. Duminică 6 octombrie nu se fac înscrieri, doar se ridică numărul de concurs de la zona de Start. Taxele de înscriere NU sunt rambursabile. Înscrierea va fi anulată automat dacă plata nu va fi efectuată în termen de 5 zile.

PACHETUL DE ÎNSCRIERE – CROS 15km

  • Număr concurs cu chip electronic
  • Gel energizant
  • Acces la punctele de revitalizare
  • Sac depozitare
  • Asistenţă medicală

CONDIŢII DE PARTICIPARE – CROS 15km

  • Vârsta minimă a alergătorului la proba de 15km nu poate fi mai mică de 18 ani.
  • Alergătorul să facă dovada plăţii taxei de înscriere.
  • Alergătorul trebuie să aibă asupra lui un act de identiate în original la ridicarea kitului de concurs.
  • Alergătorul va completa o declaraţie prin care este de acord că participă pe propria lui răspundere, organizatorii nefiind răspunzatori pentru eventuale accidente sau alte prejudicii suferite de alergător în urma participarii la această competiţie.

CRONOMETRARE

La proba de cros cronometrarea se face cu chip eletronic, care va fi lipit pe spatele numărului de concurs. Chipul electronic cu numărul de concurs se va ridica cu pachetul de înscriere în zona Centru de Concurs în ziua concursului între orele 7:30-8:30.

CLASAMENTE ŞI REZULTATE

Clasamentul oficial va fi disponibil pe site-ul www.my-run.ro pe categorii de vârstă şi categorie absolută la cursele cu cronometrare cu chip electronic.

CATEGORII
18 – 34 ani
35 – 44 ani
45 – 54 ani
55 + ani

PREMIERE

Se premiază primii 5 clasaţi la general (separat feminin şi masculin)

Loc 1 – 350 Lei
Loc 2 – 250 Lei
Loc 3 – 200 Lei
Loc 4 – 100 Lei
Loc 5 – 100 Lei

Concurenţii care au intrat în clasamentul general nu mai intră în clasamentul pe categorii. Premierea la categorii de vârstă va fi în obiecte.

PUNCTE DE REVITALIZARE

Pe traseu vor exista două puncte de revitalizare.

Punctul 1: apă plată, băutură izotonic – amplasat în zona Şaua Dia.

Punctul 2: apă plată, fructe, biscuiţi săraţi, băutură izotonic – amplasat în zona de START – SOSIRE.

PRIM AJUTOR

Punctul de prim ajutor va fi amplasat în zona start sosire. Pe traseu vor fi voluntari.

TOALETE

Toaletele se vor găsi în Parcul Regina Maria.

DEPOZIT BAGAJE

Fiecare participant va primi în pachetul de start un sac pentru haine. Sacul se poate lăsa în depozit şi se va putea ridica prezentând numărul de concurs.

INFORMAŢII GENERALE

  • Participantul declară că acceptă şi înţelege termenii şi condiţiile de participare, precum şi regulamentul competiţional.
  • Participantul îşi dă acordul ca imaginea sa sau alte date publice precum rezultatele obţinute, clasamente, să fie folosite în materialele de promovare a evenimentului, sub formă de fotografii, afişe, filme, interviuri în mod gratuit şi necenzurat.
  • Este recomandat ca participanţii să dispună de asigurare în caz de accidente valabilă pentru competiţii sportive.
  • În caz de neprezentare la start, abandon, retragere din orice motiv taxa de participare nu se returnează.
  • În cazul anulării competiţiei în caz de forţă majoră sau din motive care nu depind de organizatori taxa de înscriere nu se returnează. Organizatorul nu va suporta în nici un fel costurile adiacente (transport, cazare, masă etc.) ale participanţilor.
  • Numărul de concurs trebuie utilizat pe partea din faţă a tricoului şi trebuie să fie vizibil pe tot timpul concursului. În caz de abandon participantul trebuie să anunţe la punctul de control retragerea din concurs.
  • Concurentul care nu mai poate sau nu doreşte să continue concursul are obligaţia să se deplaseze pina la cel mai apropiat punct de control sau la punctul de start/sosire pentru a anunţa şi a fi considerat retras.
  • Organizatorul poate modifica oricand traseul sau poate anula/opri competiţia dacă aceasta nu se poate desfăşura în condiţii de siguranţă.
Mult success tuturor participanților!